زمان...


حتما بخونید ارزشش رو داره....


زمان خط است نه دایره!

دایره نیست که دوباره برگردد...
چه ایده بدی بود گرد ساختن ساعت!
احساس می کنی همیشه فرصت تکرار، است :
قرار بوده
۸ صبح بیدار بشی و می بینی شده ۸ و ربع .میگی : اشکال نداره تا ۹ میخوابم بعد بیدار میشم!!
قرار بوده امشب ساعت
۹ یک ساعتی رو صرف مطالعه کتاب کنی، می بینی کتاب نخونده ۱۰ شده میگی : اشکال نداره فردا شب ساعت ۹ می خونم.
ساعت دروغ می گوید .
دروغ!!!!!
زمان بر گرد دایره نمی چرخد!
ایده ساختن ساعت به شکل دایره، ایده جادوگری فریبکار بوده است!
ساعت خوب، ساعت شنی است!
هر لحظه به تو یادآوری می کند که دانه ای که افتاد دیگر باز نمی گردد.
اگر روزی خانه بزرگی داشته باشم، به جای همه دکورها و مجسمه ها و ستون ها، ساعت شنی بزرگی برای آن خواهم ساخت و می گویم در آن آنقدر شن بریزند که تخلیه اش به اندازه متوسط عمر یک انسان طول بکشد. تا هر لحظه که روبرویش می ایستم به یاد بیاورم که زمان «خط» است نه «دایره».




عرضم به خدمتتون که:


+ در اینکه این روزا و ساعتا رو بسی به بیهودگی تمام می گذرانیم ک شکی نیست... اما گفتم بیام اینجا بنویسم شما از خودتون بگید ک مام از شما تقلید کنیم. تو این روزا چه کاره مثبت و جدیدی انجام میدین؟

+ برای در اومدن از حالت نرمال و راکد هم گفتم ازین به بعد بیام اهنگای قشنگی رو ک میشنوم اینجا بذارم. خیلی موقعا پست قشنگی پیدا نمیکنیم بعد اینجوری میشه که وبلاگ خاک میگیره. 

+ عاقا این تولد چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟ 

+عاقا این کلاس شنا چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

+ از دوستان پخمه ای هم تو خونه هاشون چپیدن تقاضای یه عکس العمل.. چمیدونم فقط عکس العمل نشون بدن


ـلیــ لا

نظرات 3 + ارسال نظر
دیانا سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:18 ب.ظ

متن جالبی بود در اینم که زیادی بیکاریم شکی نیست
توکه دست به قرارت خوبه استارتشو بزن یه قرار بزاریم جمع شیم
والا مام از خودامونه
میگما من نباشم کی تو وب شما نظر میده

پس حاضری قرار اول بیایم خونه شما؟
اجرت با همونجایی ک ازش نت میگیرین

یک همکلاسی جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:21 ب.ظ

سلام به تمامیدوستایگلم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دلم براتون تنگ شده همچنین برای معلم علوم گلمون ممنون ازاینکه وبلاگ رو راه انداختید شاید سال دیگه نبینمتون ولی برای همتون ارزوی سلامتی میکنم راستی مطالب داخل وبلاگ یه خورده با اعتقادات ما نمی خونه وهمچنین مسخره کردن کشورمون کار خوبی نیست باتشکر

واقعا اگه فامیلت با اینی ک تو آدرس جیمیلت هست صدق میکنه خعععععلی خوشحال شدم ..مرسی ک اومدی :) به همه دوستان اهل ولایتم سلام زیاد برسون!
حالا براچی نیاین؟ کدوماتون قبول شدن؟

یک همکلاسی شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:16 ب.ظ

قربانت اره فامیلم همونه من که قبول شدم ولی رفت و امد و تو خوابگاه موندن برام سخت بود ولی دو نفر از همشهری ها در خدمتتون هستد قافل سالار عشق و داور فوتبال میخوان تو خوابگاه بمونن

هر جا هستی موفق باشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.