یس یس

نظرات 8 + ارسال نظر
بنده خدا.هیچکس یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:01 ب.ظ

برو درس میخوان مگو چیست درس .که درس هیچی نیست .امتحان کشکه .برو زندگی کن لذت ببر .والا .مسخرموم کردن از بچگی تاحالا همش درس .درس...شما که مطلب میذاری اسمت هم بگو .کدومی؟؟؟؟؟؟؟

من ک نیستم حتمن اون یکی دیگس

بنده خدا.هیچکس دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:58 ب.ظ

خب درس بخون تا چشات درآد.آدم درس میخونه که آسایش داشتهدباشه .نه اینکه کچل و کور بشه. مثل شما خر خونا .والا .نگفتی .لیلی هی؟؟؟

بنده خدا.هیچکس دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:07 ب.ظ

نه منظورم شما نبودی.بعدشم شوخی کردم درس خیلی خوبه ولی نباید همه هستی آدم بره برا درس .ولی شما بدون که شاعر میگهد.اونی که از ما گذشت واسه ما درگذشت.من تداهی

فک کردم از بچه های مدرسمونی! چرا؟؟ مگه علم چیزیه ک فقط تو مدارس و دانشگاه باید کسب شه؟

بنده خدا.هیچکس سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:52 ب.ظ

نه تو مدرسه بیشتر چیزا که میخونی تا آخر عمر هیچ کجا به درد آدم نمیخوره .مثلا فرمولای ریاضی یا ....ولی این دوره زمونه باید یه مدرک دانشگاهی داشته باشی .حالا هرچی.بعدش هم من بچه های مدرستون که نیستم.تو معلم ریاضیت خیلی دوس داری؟

واس همه ک یجور نیس,همون فرمولای ریاضیم واس بعضیا تو زندگیشون خ بدرد میخوره. حب شما ک میگی تو این دوره زمونه همه باید مدرک داشته باشن پس مدرک ملاک نمیشه..ذوق و خلاقیت واستعداد و هنر ادماس ک باعث میشهچطور زندگی کنن کار کنن و خودشونو نشون بدن؛)
نه ! فعلن ک خیلی نه!

معلم ریاضیو عشق است

بنده خدا.هیچکس چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:36 ب.ظ

نگفتی کدومی.

لیلا

بنده خدا.هیچکس چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:38 ب.ظ

تحلیل لابراس و انتگرال دو وجهی و حتی اتحتدای دبیرستان . به درد ما که نخورد .شاید به درد شما خورده

من گفتم واسه بعضیاست ک توی زندگیشونم بدرد خواهدخورد نه همه

بنده خدا.هیچکس چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:18 ب.ظ

آقا اصلا امتاحانات خر است گاو نر است.هههههههه.اصلا هرچی شما بگی.

بنده خدا.هیچکس پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1393 ساعت 05:34 ب.ظ

لیلی از دوستت چه خبر ؟؟؟؟خودت تنهایی میچرخونیش .دیگه با هم نیستید؟؟؟

من کم میام سرم شلوغه حاله وبو ندارم ولی این پستو من گذاشتم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.