ماه من , غصه چرا؟؟


ماه من , غصه چرا؟؟

آسمان را بنگر که هنوز بعد صدها شب و روز

مثل آن روز نخست گرم و آبی و پر از مهر به ما می خندد.

یا زمینی را که دلش از سردی شبهای خزان 

نه شکست و نه گرفت بلکه از عاطفه لبریز  شد و نفسی از سر امید کشید

و در آغاز بهار دشتی از یاس سپید زیر پاهامان ریخت

تا بگوید که هنوز پر امنیت احساس خداست.

 ماه من غصه چرا؟؟

تو مرا داری و من هر شب و روز  

آرزویم همه خوشبختی توست

ماه من دل به غم دادن و از یاس سخنها گفتن

کار آنهایی نیست که خدا را دارند...

ماه من غم و اندوه اگر هم روزی مثل باران بارید

یا دل شیشه ای ات از لب پنجره 

 عشق زمین خورد و شکست

با نگاهت به خدا چتر شادی وا کن

و بگو با دل خود که خدا هست  خدا هست

او همانیست که در تارترین لحظه شب 

 راه نورانی امید نشانم می داد

او همانیست که هر لحظه دلش میخواهد 

 همه زندگی ام غرق شادی باشد

ماه من غصه اگر هست بگو تا باشد

معنی خوشبختی بودن اندوه است...

اینهمه غصه و غم اینهمه شادی و شور

چه بخواهی و چه نه میوه یک باغند

همه را با هم و با عشق بچین ولی از یاد مبر

پشت هر کوه بلند سبزه زاری است پر از یاد خدا

و در آن باز کسی می خواند

که خدا هست خدا هست

نظرات 6 + ارسال نظر
بنده خدا.هیچکس پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:27 ق.ظ

شما از چیزا هم بلدی .بد نبود نمرت 16 اگه راست میگی به جای کپی کردن یه مطلبی از خودت بزار..

جدن ک خیلی گیر میدی هرکی هستی!
مطلب از خودمون؟ ایده بدی نیست...بهش فک میکنیم!

بنده خدا.هیچکس جمعه 21 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:59 ق.ظ

خب بزار

هنوز میخایم روش فکر کنیم

بنده خدا.هیچکس شنبه 22 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:35 ب.ظ

مگه شما فکر هم دارین که بکنین

هر چی تو بگی

ساجده دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:00 ب.ظ

یه سوالی برام پیش اومده که منظور از ((((((ماه من)))))))) دقیقا کیه؟

گیده گیده ...خخخخ

ساجده شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:13 ب.ظ

یه سوال اساسی دیگه که دارم :
این کشورایی که کنار اسما هست چجوری انتخاب میشه؟
من از بچگی دوس داشتم اینو بدونم

براساس IP کاربرا هستش فک کنم،یسری عدده که مربوط به موذمه هرکسه

تداهی سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:57 ب.ظ

هههههه سرکاری بود نظر نداشتم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.