تولده عید شما مبارک :))

سلام بر همه ی دوستان بی معرفت عیدتون مباااااااااااااارررررررررررررک221319_guntootsmiley.gif  



یاد من باشد فردا دم صبح
جور دیگر باشم
بد نگویم به هوا، آب ، زمین
مهربان باشم، با مردم شهر
و فراموش کنم، هر چه گذشت
خانه ی دل، بتکانم ازغم
و به دستمالی از جنس گذشت ،
بزدایم دیگر،تار کدورت، از دل
مشت را باز کنم، تا که دستی گردد
و به لبخندی خوش
دست در دست زمان بگذارم
یاد من باشد فردا دم صبح
به نسیم از سر صدق، سلامی بدهم
و به انگشت نخی خواهم بست
تا فراموش، نگردد فردا
زندگی شیرین است، زندگی باید کرد
گرچه دیر است ولی
کاسه ای آب به پشت سر لبخند بریزم ،شاید
به سلامت ز سفر برگردد
بذر امید بکارم، در دل
لحظه را در یابم
من به بازار محبت بروم فردا صبح
مهربانی خودم، عرضه کنم
یک بغل عشق از آنجا بخرم
یاد من باشد فردا حتما
به سلامی، دل همسایه ی خود شاد کنم
بگذرم از سر تقصیر رفیق ، بنشینم دم در
چشم بر کوچه بدوزم با شوق
تا که شاید برسد همسفری ، ببرد این دل مارا با خود
و بدانم دیگر قهر هم چیز بدیست
یاد من باشد فردا حتما
باور این را بکنم، که دگر فرصت نیست
و بدانم که اگر دیر کنم ،مهلتی نیست مرا
و بدانم که شبی خواهم رفت
و شبی هست، که نیست، پس از آن فردایی

فریدون مشیری


364013_Happy-New-Year.gif


 

 اول از همه بذار گله هامو بکنم بعد بریم سراغ تبریک و عیدی و این حرفا ..259619_flamingmadf.gif

نه شماها خجالت نمیکشین؟؟؟70013_snap.gif حالا ما حجم نداریم شماها که ماشالا گونی گونی واستون شارژ میکنن دیگه چرا؟؟؟ وبلاگمون پوسید یه مدت بس که هیچ کی نمیومد اینجا .. واقعا که641019_cryingbig.gif ... اینه رسمش؟  برید برید توبه کنید . اقا درسته مطلب نذاشتیم ولی حاالا شماها واسه دل ما نظر بدین عیبی داره؟؟ مشکلی پیش میاد؟؟؟ اصلاح بشید در این امر. دوستان ..

حالا 612213_gigglesmile.gif

اقا تا اومدیم وبلاگ تکونی کنیم دیدیم چی؟؟؟؟؟؟ حجم نتمون تمامیده !! هیچی دیگه شمام که بس وبلاگ نوازید.... این بود که در نبود ما وبلاگ افسردگی حادّ گرفت.. 52519_cfib5xsha13nqw3z.gifحالا مارو میگی چیکا کنیم دم عیدی گنا داره بدبخت...گفتیم هیچ راهی نداره باس صبر کنیم که اول ماه و شارژ دوباره و ازی حرفا ..بعدشم که دیگه الانه که ما در خدمت شماییم !

حالا شمام بیاید با نظراتون از دلش درآرید گناه داره بدبخ ...

------------------------------------------------------------------------------

و اما حرفای بهاری:538419_flirtysmile3.gif

دوستای گلــم عزیزای وبلاگی عیدتون خیلی خیلی مبارک ! براتون سالی پر از موفقیت .. پر از عشق(جوگیر نشو) .. پر از شادی آرامش... پر از خوراکی و تفریح و بازی و ازی حرفا ... پر از نمره بیست .. پر از شاگرد اولی ..پر از پول .. برنده شدن قرعه کشی بانک مسکن!!!(:دی ) 598919_dreamyeyesf.gif (ارزو بر جوانان عیب نی) و خلاصه پر از دوستی و عشق و وفا و صمیمیت ارزو میکنم ..

سالی که زنگای ورزشش استرس نداشته باشه! فعالیت تکمیلی ریاضی (هوع) نداشته باشه.. علووومش فیزیک نداشته باشه(البته برا اونایی که دوس ندارن!) ... هنرش، ای وای هنرش ..هنرشم همیشه همین 45 دیقه باشه بیشتر نشه حوصله نیس! ...زنگای عربیشم مث هنرش بشه دیگه عالی میشه... انگلیش کلس توو... زنگای فارسیش خوشمزه تر باشه خوابش راحتتر باشه !!! (:دی خانم سال.ی!!!!) امادگی دفاع رو هم فقط همین امسال تحمل کنید دیگه.. خلاصه عجیب عشق و حال باشه و بهتون بهمون بهشون خوش بذگره! اخ اخ ناظمش اهل دل باشه!!!! (سلامتی خانم ف.ایی صلوات)

دیگه خلاصه این 2ماه اخر دوره راهنماییتون مون شون به خیر و خوشی بگذره... مسخره بازیامون شوخیامون خنده هامون(هاااار هااارر) بیشتر شه ... عشقولانه هامون ..دلنتگی ها خاطره ها اشکا گریه ها (منظور قضیه پیاز نی) بیشتر شه ...

شاید بخاطر همینم اسم وبلاگو(دوستاران علومو) تغییر دادیم به هممون .. به چیزی که هممونو در بربگیره:


مــآ، سال اخری های راهنمایی شرف


ما جیگرا ، گلا ، دخمل خوشگلا461219_grouphug.gif ... حالا این متنو عیدی واستون گذاشتم ...عید همتون خیلی خیلی مبارک باشه

 



اول از همه برایت آرزومندم که عاشق شوی،
و اگر هستی،کسی هم به تو عشق بورزد،
و اگر اینگونه نیست،تنهائیت کوتاه باشد،
و پس از تنهائیت ،نفرت از کسی نیابی.
آرزومندم که اینگونه پیش نیاید، اما اگر پیش آمد،
بدانی چگونه به دور از ناامیدی زندگی کنی.
برایت همچنان آرزو دارم دوستانی داشته باشی ،
ازجمله دوستان بد و ناپایدار،
برخی نادوست، و برخی دوستدار
که دست کم یکی در میانشان
بی تردید مورد اعتمادت باشد.
وچون زندگی بدین گونه است،
برایت آرزو مندم که دشمن نیز داشته باشی ،
نه کم و نه زیاد ، درست به اندازه ،
تا گاهی باورهایت را مورد پرسش قرار دهد ،
که دست کم یکی از آنها اعتراضش به حق باشد ،
تا که زیاده به خود غره نشوی .
و نیز آرزومندم مفید فایده باشی
نه خیلی غیر ضروری ،
تا در لحظات سخت
وقتی دیگر چیزی باقی نمانده است
همین مفید بودن کافی باشد تا تو را سر پا نگهدارد.
همچنین ، برایت آرزومندم صبور باشی
نه با کسانی که اشتباهات کوچک میکنند
چون این کار ساده ای است ،
بلکه با کسانی که اشتباهات بزرگ و جبران ناپذیر میکنند
و با کاربرد درست صبوری ات برای دیگران نمونه شوی .
و امیدوارم اگر جوان هستی
خیلی به تعجیل، رسیده نشوی
و اگر رسیده ای، به جوان نمائی اصرار نوررزی
و اگر پیری ، تسلیم ناامیدی نشوی
چرا که هر سنی خوشی و ناخوشی خودش را دارد
و لازم است بگذاریم در ما جریان یابند.
امیدوارم حیوانی را نوازش کنی
به پرنده ای دانه بدهی ، و به آواز یک سهره گوش کنی
وقتی که آوای سحرگاهیش را سر می دهد .
چرا که به این طریق
احساس زیبائی خواهی یافت ، به رایگان.
امیدوارم که دانه ای هم بر خاک بفشانی
هرچند خرد بود باشد
و با روئیدنش همراه شوی
تا دریابی چقدر زندگی در یک درخت وجود دارد....
بعلاوه آرزومندم پول داشته باشی
زیرا در عمل به آن نیازمندی
و برای اینکه سالی یک بار
پولت را جلو رویت بگذاری و بگوئی : این مال من است.
فقط برای اینکه روشن کنی کدامتان ارباب دیگری است!
و در پایان ، اگر مرد باشی ، آرزومندم زن خوبی داشته باشی
واگر زنی ، شوهر خوبی داشته باشی
که اگر فردا خسته باشید ، یا پس فردا شادمان
باز هم از عشق حرف برانید تا از نو بیاغازید .
اگر همه ی اینها که گفتم فراهم شد
دیگر چیزی ندارم برایت آرزو کنم....
عید همتون مبارک...
سال خوبی رو واسه همتون ارزو میکنم..

.

 

 

 

 

 

خوب بود؟ خوشتون اومد؟ ..

راستی بچه ها اهنگ وبلاگوووووووو داشتین؟؟؟! نه جون من داشتین؟؟؟؟!:))))) واقعا عشقه ها... (میتونید نظر بدین دربارش89019_Emoticons_102.gif


خب دیگه انگشتام نفله شد .. اما...


نظر...


یادتون...


نَوَرِه...


LLLLLLLLLOoOoOOoOOoVVVVVVVVVEEEEEEEEE376717_party.gif


+راستی تا پایان تعطیلات ، تا اول مدارس ... هرچی متن و چیز میز داشتیم همین جا تو همین پست میذاریم

یا علی فعلن :*



1 فروردین

----------------------------------------------------------------------------------------------

خخخخخخ یکی از دوستان گف چرا از پرورشی چیزی ننوشتی پرورشی به این خوبی... بعد منم بهش گفتم باشه مینویسم.. اونم که الان ذوق زدههه داره بال درمیاره :)))) ولی میدونید من که اهلش نیستم.. اخه نه کجای اون درس نه چندان تاثیر گذار پرورشی خوبه نه کجاش خوبه جان ما... سلیقه نداری دوست عزیز(از قول زهرا) 

(بوی سوختنی میاد؟؟؟!!!! :دی)


3 فروردین

-----------------------------------------------------------------------------------------------

بابا بمیرین شماها هم با این نظراتون .. 


-----------------------------------------------------------------------------------------------

سلام رفقا

 یه چند روزی اینترنتم قطع بودم نتونستم شما رو از وجودم بهره مند کنم 気持ち のデコメ絵文字

شما ها خجالت نمی کشین نه واقعا خجالت نمی کشین顔文字 のデコメ絵文字 ما کلی فسفر می سوزونیم چیز میز می نویسیم انگشتامون منحدم می شن اونوقت شما ها دریغ از یه تشکر خشک و خالی 

الهی کیبوردتون کپک بزنه http://goli88.persiangig.com/image/Smilies/icon_neutral.gif...از لای دکمه هاش سبزه در بیاد

واقعا بمیرین با این نظر دادناتون


------------------------------------------------------------------------------------------------

12 فـروردیـن چه روزیه؟؟ :((((

روزیه که معلوم نیست باید غصه ی تموم شدن عیدو بخوریم یا ذوق و شوق 13 بدر رفتن رو داشته باشیم؟!

.. اخه چرا با احساسات ماها این کارو میکنن؟؟؟؟؟

چه بد روزیه این روزای اخر تعطیلات ... دلم گرفته ای دوست... 

مدرسه خر است اصلا..


(حوصله زیاد نوشتن نبود..هعی)

12 فروردین:(

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.