معلم علوم

سلام به کلاس سومیهای شرف.وقتی دیدم خودتون روکلاس سومی های شرف معرفی کردین یاد سومای پارسال افتادم که آخرسال میگفتن سوما با راهنمایی دیگه بای بای...از اینکه دوباره سراغ وبلاگتون اومدین خوشحالم به شرطی که خیلی وقتتون رو نگیره و فرصتی برای آشنایی باخانواده براتون بمونه...پاورپوینت های علوم رو دارم دانلود میکنم اما ظاهراخیلی طول میکشه اگه خوب بود به سایرین باید توصیه بشه که ببینن.ازاینکه برای علوم وقت میزارین ممنونم با همین فرمون برونین آینده ی درخشانی انشاالله خواهید داشت....روی فصل کار:حسابی کار کنین وبرای آزمون بخش زمین یه وقتی تعیین کنین لطفا.


نظرات 8 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام خانم جدایی من آقایی هستم .
خیلی دلم برای شما و معلمای دیگه تنگش ده و خیلی مشتاق دیدار شما هستم .
به امید روزیم که بیام سرایان ودوستاو شما و معلمای دیگه رو ببینم.......... الهی آمین
خداحافظ

امین یارب العالمین...

برو گمشو
تو و سرایان؟؟؟!! مشدو سفت گرفته ولم نمیکنی بعد برای من داره دعای وصل(!) میکنه

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام من تازه وارد این وب شدم
وبت قشنگه.
اماقالبش سادس .
بای من بازم بهت سر می زنم.

خودتی/خودتی/خودتی/ خر خودتی

دیانا جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:20 ب.ظ

لیلا جان خرابیا یکم آروم تر الان فشارت میره بالا ها
آروم دوست عزیز

لیلا : در مسایلی که خبر ندارید لطفا مداخله نکنید
اره دوست عزیز

دیانا یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:12 ب.ظ http://tarannomyektrane.mihanblog.com

این مداخله نکنید رو با کی بودی ها

:|

فاطمه یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:12 ب.ظ

خانم جدایی من از بچه های پارسالم .دلم براتون خیلی تنگ شده .امید وارم فقط یه بار دیگه ببینمتون [فاطمه]

فشار ب خودت نیار خانم جدایی نظرات مارو نمیخونن

فاطمه دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:28 ب.ظ

ای بترکی چرا؟

نمیخونه دیگه چرا نداره

فاطمه سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:04 ب.ظ

چرا امروز نیومدی مدرسه

تو مخ سرپرستای اونجارم خوردی ؟؟چجوری به نت وصل شدی؟

فاطمه شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:48 ب.ظ

من که ف.ش نیستم که...یکی دیگم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.