یه استارت دیگه...البته هر جور که شما بخواین...:)

خـــــب...

آخرین امتحانو هم دادیم دیگه...

به خیر و خوشی تموم شد


حالا نظرتون واسه تابستون چیه؟؟؟

(حتما جواب بدین...همــه+خانم جدایـی)


میخواین من تستی بگم شما جواب بدین؟؟..

باژه! جواب بدین..


نظر شما برای ادامه این وب در تابستون چیه؟


الف) همین مطالب علمی رو ادامه بدین..دلمون به همینا خوش بود..

ب) مطالب طنز بذارین.. 

ج) اصلا ولش کنین.. این سبک بازی ها چیه؟؟؟

د) همه موارد (ترش نکنی!)


*آزمون نمره منفی داره هااااا...

نظرات 10 + ارسال نظر
ریحانه دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:38 ب.ظ

گزینه الف ، ب و د!

لیلا: ببخشید؟؟؟؟؟؟؟

ریحانه دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:41 ب.ظ

گزینه دال رو پس می گیرم!

لیلا: با تشکر!! :))

(ریحانه) چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ق.ظ http://Jayetookhalist.blogfa.com

از اونجا که من از بچگى به گزینه همه موارد علاقه وافرى داشتم میگم همه موارد
ولى الف و ب تلفیقى خوبه!!

لیلا: مرسی که از طریق وبلاگم اومدی عزیزم :*

دیانا چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام رفقا خوفین
گزینه ب

لیلا: من که خوبم عزیزم. کم پیدایی؟...
مرسی واسه شرکتت

`*✿ کوثر ✿*´¨` چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:52 ب.ظ

گزینه دال

لیلا: اخه گزینه دال ینی چی؟!!
تو به من بگو...

...مرسی که از طریق وبلاگم اومدی :*

مهدی شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:45 ب.ظ

گزینه ی ب

لیلا: ممنون بخاطر شرکتتون...

بیتا جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ب.ظ

سلام
گزینه ب

لیلا: ممنونم بیتا جون

معلم علوم شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:44 ب.ظ

سلام.مسافرت بودم برای همین تاالان وقت نکردم بهتون سر بزنم.به نظر من وبلاگتون جالبه هم ادبیه هم علمیه هم قشنگه من که دوستش دارم....پس گزینه ی 5....

لیلا: ممنونم. شما لطف دارین :)

دانش آموز چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام خانم جدایی خوب هستین؟مسافرت خوش گذشت؟کجا تشریف داشتید؟

لیلا: خانم جدایی که نظرات ما رو نمیخونن.
میخوای احوال بپرسی باید به گوشیش اسمس بدی

z.t شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:52 ب.ظ

وبلاگتون خوب بود.فقط اگرمیشه اهنگ هم روش بزارین. راستی چه جوری میشه عضوسایت مدرسه شد؟

عزیزم مدرسه سایت نداره داره؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.