بیشتر بدانید (طنز)

   بیشتـــر بدانیـــد (طنز)  




  •   برای قطع جریان برق چه باید کرد؟ باید قبض آن را پرداخت نکرد.
  •  آخرین دندانی که در دهان دیده می‌شود، چه نام دارد؟ دندان مصنوعی
  • چطور می‌شود چهار نفر زیر یک چتر بایستند و خیس نشوند؟ وقتی هوا آفتابی باشد این کار را انجام دهند.
  •  اگر کسی قلبش ایستاده بود چه می‌کنید؟ برایش صندلی می‌گذاریم.
  •  چرا لک‌لک هنگام خواب یک پایش را بالا می‌گیرد؟ چون اگر هر دو را بگیرد، می‌افتد.
  •  چرا دود از دودکش بالا می‌رود؟ چون چاره دیگری ندارد.
  •  چرا دو دوتا می‌شود پنج تا؟ چون علم پیشرفت کرده.
  •  خط وسط قرص برای چیست؟ برای اینکه اگر با آب پایین نرفت، با پیچ‌گوشتی برود.
  • یک فیل چگونه از درخت بالا می‌رود؟ به سختی.  
 

نظرات 3 + ارسال نظر
ثقفی سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ب.ظ

اون آدمکه که کنار بیشتر بدانید گذاشتین خیلی باحاله
من از خنده های اون می خندیدم
مطلبشم خیلی جالب بود ولی قدیمیه من خیلی وقت پیش اینو دیده بودم
یک انتقاد ولی ناراحت نشین خیلی از این آیا میدانیدا و بیشتر بدانیدا نذارین وبلاگتون بی مزه میشه چندتا از این تست هوشا و مطلبای هیجان انگیز از تو اینترنت پیدا کنید و بذارین خواننده ی بیشتری خواهین داشت
این مطلباییم که می ذارین تصویری باشه بچه های این دوره زمونه حور نگاه می کنن
مثلا خودم جایی که نوشتنی داشته باشه و زیاد باشه من حوصله ی خوندن ندارم من علاقه ی زیادی به تصویرهای طنز دارم از ما گفتن بود حالا اگه دوستارین به توصیه های من عمل کنید وگرنهم که نه
(جوابمو بدین)

افرین افرین منم عین تو ام دختر خوب!!!!!!!
ممنون از نظــــــــرت اکی

پژمان شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:19 ب.ظ

این ثقفی هم نفسش از جای گرم در میاد

ثقفی شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ب.ظ

کسی از تو نظر نخواست دختر خانم(منظورم همین پژمانست که ادعا میکنه......)
پررو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.