برای فائزه و لیلای عزیزم:

پشت دریا شهری است (سرایان)که در آن پنجره ها رو به تجلی باز است

بام ها جای کبوترهایی است که به فواره ی هوش بشری می نگرند

دست هر کودک دهساله ی شهر شاخه ی معرفتی می بینم

نظرات 74 + ارسال نظر
ثقفی یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:17 ب.ظ

اوفففففففففف چه شعری
سرایان؟پشت دریا؟ مگه میشه؟

یکی از دانش آموزان شرف شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ق.ظ

اینو کی نوشته؟

ms Jodaei

یه دوست یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ق.ظ

دست خانم جدایی درد نکنه با این شعر ها قمری

nilma دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ق.ظ http://sciences2013.blogsky.com

نیما یوشیج سروده

nilma دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ب.ظ http://sciences2013.blogsky.com

ببخشید از سهراب سپریه!!!!!!

نیایش دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ب.ظ

سلام خوفین دم خانم جدایی گرم ولی بر عکس دم شما کاملا سرد

منظوت رو دقیقا نفهمیدیم

پژمان چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:29 ب.ظ

میبینی تورو خدا از اسم خودشون بدشون میاد نویسنده های این وبلاگ واسه خودشون اسم دیگه انتخاب کردند

الان دقیقا داری با کی صحبت میکنی؟؟
نکنه با خودت؟!!!!
واقعا؟؟؟!!........
خود درگیری داری

پژمان پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:55 ب.ظ

نویسنده های این وبلاگ خیلی ترسو ان چی شد نمی تونین جوابم و بدین کم اواردین که پیام هام و تایید نمیکنین من که از همون اول میدونستم دخترا ترسو ان ولی خیلی دور از جون خودم خنگم تشریف دارن دقت کردین بیشتر دانشمندا از دختران فائزه خانم و لیلا خانم بیشتر از یه کم خنگ
عکس شما ۲تا

ثقفی پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:05 ب.ظ

می بینم که نظر منو نذاشتین وخودتون گفتین که مال سهراب سپهری [:S034:
چه زرنگین شما دوتا اگه مردین این نظرمو تایید کنید میدونم که نمی کنین ولی می خوام انتقاد پذیرا و شجاعاشو مشخص کنم
.
.
.
.
.
.
هه هه هه نیمایوشیج سروده چهقدر خوب ضایع میشین

baron پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:19 ب.ظ

نمی دونم این اقاهه میاد مطالبو بخونه یا میاد نظر بده ؟ من مشکوکم بهش

ثقفی پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:29 ب.ظ

ایول دمتون گرم مرسی از اینکه نشون دادین چه قدر شجاعین اونم الکی گفتم مال سهراب سپهریه.

ساجده جان تو دهات شما این جوری مردم از دیگران میخوان که نشون بدن شجاعن؟؟؟؟!!!!!!!!!!
....
نه گلم. واقعا مال سهراب سپریه

nilma and baron پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:31 ب.ظ

این اقای پژمان هم مثله اینکه تنش میخاره.....
اولا اینکه حال ما رو به هم زد با این اسمش
دوما اینکه بخاطر اینکه نظر هاتون نظر نیست و نصفش که چه عرض کنم کلا همش چرت و پرته اونا رو تایید نمیکنیم
بعدشم از این ب بعد یاد بگیرین که با دخترا باید درست صحبت کرد و این وبلاگ هم مال علوم دوستاس لطفا شما که سرتون از علم و علوم در نمیاد به این وبلاگ سر نزنید.
افــــتاااااااااااااد؟؟؟؟؟

ثقفی پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ب.ظ

ببخشید می تونم بپرسم تو دهات شما چه جوری نشون می دن شجاعن؟
خیلی مسخرهین برو دعا کن وبلاگ مدرسه ست وگرنه می دونستم چه جوری جوابتونو بدم
یکمم ادب داشته باشین. شوخی سرتون نمیشه؟
جنبه انتقادم ندارن

nilma شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:01 ب.ظ http://sciences2013.blogsky.com

تو رو خدا، تو رو خدا جوابمو نده میترسم کم بیارم
مسخــــــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـــــررررررره

ثقفی شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 ب.ظ

وقتی کسی هیچ اهمیتی برام نداره و داره خیلی پرو بازی درمیاره شعارم اینه:
جواب ....... خاموشیست

یه سوالم دارم که خیلی ذهنمو مشغول کرده!!!!!!!
اگه من مسخرم تو چیهی؟
1)نهایت مسخره 2)پررررررررو 3)بی نمک و بی مزه 4)پایین دهاتی
لطفا گزینه ی مورد نظر را در پاسخ خویش درج نمایید

لطقا ادب را رعایت کنید . پایان

پژمان شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ب.ظ

اولا اسم خودت مسخراس و حال به هم زن دوما چیزایی که من گفتم از سر شما هام زیادیه نگو دخترا سوما من عاشق علومم حتی حاضرم جونمو واسش بدم همیشه میگم من اولین عشقم علومه واولین ازدواجم با اون بوده دومیش معلوم نیست چون هنوز دختری پیدا نکردم لیاقت من و داشته باشه
اگه اینو تایید کنی میفهمم حداقل نیم من هستی

ببینید اقا پزمان ما نمی خوایم بهتون توهین کنیم اگه لیلا چیزی گفته حق داشته شما هم بهتره این بحثو ادامه ندیدین وگرنه خودتون ضرر می کنین

پژمان شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:54 ب.ظ

میگم حس پلیسیت گل نکنه
بارون البته من فکر میکنم توتگرگی نه بارون

توهین نکن بی ادب

پژمان شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ب.ظ

ندا کیه ازش خوشم اومد

لازم نکرده بدونی چون اگه بدونی از تعجب می ترکی

پژمان یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ب.ظ

فهمیدم پس فائزه همون بارون واقعا ببخشید توهین کردم
میبخشی ببخش

بخشش ازبزرگانه

ستاره یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ

آقا پژمان بهته کمی ادب داشته باشی
برات متاسفم که نمی تونی به جای حرف زشت حرف خوب بزنی
راستی وبلاگتون عالی عالی عالی عالی عالی ........بود .چشم حسودا کور..............

ثقفی یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ

یه سوال دارم نخواستین تو وبلاگ جوابمو بدین حتما تومدرسه جواب بدین نمی خوام بهش توهین کنم فقط............
اون حرف (دهاتی) رو کدومتون زدین؟

من که نبودم احتمالا اون یکی بوده حالا باید دیگه فهمیده باشی

[ بدون نام ] یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ب.ظ

بابا دهاتی نه دهات
دهات با دهاتی این هوا فرق میکنه
...
...
...

راست میگه
اخیش این قسمتم دعواهاش تموم شد
پس تا دعوایی دیگر خدانگه دار (ستاد صلح و دوستی)

nilma دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ق.ظ

اااااااااه بسه دیگه دهات دهات دهات دهات .....
به دهاتیی خودتون ببخشید!!!!!!

ببخشیــــــــــــــــد شوخی کردم.................... (باز دعوا پیش نیاد)

ثقفی دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ق.ظ

باز به من می گن ادب را رعایت کنید
این دعواها خیلی خوب بود اوقات فراغتم رو پر می کرد بیا دوباره دعوا کنیم من که حوسلم سر می ره
آخه هر وقت میومدم پای اینترنت همین دعواها سرگرمم میکرد حالا نمی دونم پای اینترنت چیکار کنم؟(باید بشینم اینترنتو نگاه کنم)

اااااااااااااااااا نه بابا............
ببخشید، اینجا وبلاگ علم و معرفته
از این کارا نمیشه اینجا کرد.....

سیما دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ب.ظ

عالی بود فقط چرا برا وبلاگتون ۀهنگ نمی ذارین؟

مناسبی پیدا نکردیم

بهاره دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ب.ظ

امیدوارم همتون از نیلما تا آقا پژمان با ادب بشید
وبلاگ خیلی جالبی نداشتید

از نیلما تا اقا پژمان با ادب باشید یعنی چی ؟؟؟؟

سیما دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:24 ب.ظ

Jesus Christ men
بابا علم و معرفت

nilma سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ق.ظ http://sciences2013.blogsky.com

ببخشید سیما جان این چه در خواستی بود توی این وضع لجنبار امتحانات ؟؟؟؟؟؟؟ تازه من از این بلاگ اسکای........ هیچی یاد ندارم
البته همینم از سرتون زیاده
...
شوخـــــــی کــــــردم!!!!!!!
...
نه ایشالا امتحانا تموم شه وبلاگو میخوایم با هم بترکونیم!!!!!!!!!!!!
ایوللللللل.......

ثقفی سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ق.ظ

اولا.......سیما منم آخه با اسم خودم که جوابمو نمی دین یام اصلا نظرمو تایید نمی کنید گفتم بیام با یه اسم دیگه نظر بدم شاید جوابمو بدین
دوما.........مثلا چجوری می خواین بترکونید چی مگه می خواین بزارین؟

جواب اولا اینکه این کارت خیلی خیلی خیلی خیلی ............. زشته، واقعا که............
و جواب دوما دیگـــــــــــــــــــــه......................................................

ثقفی سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ب.ظ

جواب اولا........چرا زشته من که کار غیر قانونی نکردم فقط اسممو تغییر دادم مگه همه بچه هایی که نظر می ذارن اسم واقعیشونه؟
جواب دوما...........نمی گین که می خواین سوپرایزمون کنید؟

یـــــــک تحـــــــول شگــــــــــــــرفه بزرگــــــــه .....!!!!!! (البته اگر فائزه هم قبول کرد انجامش میدیم، نظر خودم که تنها نمیشه!!!)

پژمان جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:21 ب.ظ

مطمئنم که اگه نظرت خوب باشه لیلا فائزه قبول نمیکنه

پژمان جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:37 ب.ظ

:S042:]این نامه ماله فائزه اس
تگرگ یه کاری میکنم که خانم جدایی جونت بفهمه چه انگلی هستی و بزرگ شدنت جامعه رو به لجن میکشونه حالا میبینی دفعه پیش یه دختره جوابم و نداد کاری کردم از مدرسه اخراجش کردن بعدم یکی از خدمت کارام و فرستادم دنبالش کاری کردم که ارزوی مرگ کرد میخواست نامزد کنه یه کاری کردم نامزدش ولش کرد رفت دختره شیراز زندگی میکرد توهم که تو سرایان زندگی میکنی شهر کوچیکیه خبرا زود می پیچه کاری میکنم که دیگه مامان بابات نتونن سرشونو تو شهر بالا بیارن تو روم از مدرسه اخراج کنن کاری میکنم به غلط کردن بیفتی هم تو هم خانوادات
مطمئن باش راستی اون دختره بعد از کاری که باهاش کردم دیونه شد و خود کشی کرد کاری میکنم تو هم همین کارو کنی اون خودشو. از پشت بوم پرت کرد کاری میکنم تو خودتو اتیش بزنی

بای ویروس

دیانا شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ب.ظ http://sarzaminparia.mihanblog.com

وای وای دهات دهات شد قات زدم

بنیامین شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:51 ب.ظ

وبتون خوب بود اما می تونه خوبتر بشه
زیاد بازدید کننده دارید اما همش خانم ثقفی است توی همی مطالب نظر داده و بیشتری ها هم شکلکه

BARON شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ب.ظ

خواهشن سر دشمنی نظر ندید همه می دونن با کی هستم همونی که اول اسم مستعارش پ داره شما هم کلاسی که با یه همچین اسمی قصد ضعیف کردن من و دستم رو داری باید بگم کسایی که به خدا توکل دارن بلایی سرشون نمی اد پس نمی خواد منو بترسونی

ثقفی شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:52 ب.ظ

کجاش همش شکلکه دوتا نظر دادم که همش شکلکه تازه اونم فقط به خاطر اینکه فضا عوض شه

پژمان چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:19 ب.ظ

با منی چلمنگ نمی دونم چرا شما دخترا هی فکر میکنین من پسر نیستم
فهمیدم مثلا میخواین بگین ما زرنگیم فهمیدیم
بابا زرنگ

دیانا چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:21 ب.ظ

فائزه ولش کن این اقا پژمان و ارزش شو نداره به خاطرش خودتو ناراحت کنی

oh realy?............

پژمان یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ب.ظ

این و آواردی که منو بترسونی

خواهش میکنم . قابلی نداشت

زهره سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ب.ظ

مردی که ی بیب ....................................
تو خودت از سوسک می ترسی حالا رفتی باعث دیوونه شدن یه دختر شدی ..........
چه چرت و پرت هایی؟؟؟؟؟؟
کسی که دم از عاشق علوم بودن می زنه اگه همچین کاری کرده باشه باید عذاب وجدان داشته باشه ......................
منطق چیز دیگری را می گوید آقا ی درغگو
بعدم اگه ببینم حرف زشتی بزنی بادوستام پدرتو درمیاریم
افتاد؟؟؟؟؟
حالا نیشتو ببند
راستی اگه خواستی به چیزی اعتراف کنی تاهفته ی دیگه چیزی ننویس تامن با دوستام وارد وبلاگ بشیم و کلی بهت بخندیم
آخ آخ آخ ازبس درباره ی تو چیزا گفتم که یادم رفت درباره ی وبلاگ خوب نیلما و بارون صحبت کنم ....از ته قلب آرزو می کنم که پسرایی که اول اسمشون پ داره بیفتند تو چاه دیگه در نیاید

ممنونم زهره جوووووووووووووووون

پژمان پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ق.ظ

زهره دیگه کدوم خره

جواب فائزه:دیگه داری پاتو از گلیمت دراز تر می کنی ، سنگ پای قزوین .

جواب لیلا: گلیم که چه عرض کنم فرش پاتریس، همون که یه تختش کمـــــه !!!! (چقدر هم به هم میان!!)

پژمان یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ب.ظ

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه هقش کردم

یه دوست چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ

سلام من فهمیدم این پژمان کیه.یکی از دانش آموزای مدرسه شرفه که خودشو کس دیگه ای معرفی کرده. وب خیلی خوبی دارید ممنون

بااااهوووووش چشت زدم
خاعش

زهره چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ب.ظ

وبلاگتون خوب بود .
راستی آقا پژمان با ادب باش .........................
اون خری که می گی خودتی؟
افتاد بی تربیت بببیییبب........................................
حالم ازت بهم می خوره .............
ایششششششششش.....
بیچاره اون کسی که بخواد با تو ازدواج کند..........

شیدا شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:12 ب.ظ

پژمان می دونستی من عاشق اسمتم؟
اهای لطفا اینو حذف نکنین می خوام عشقم ببیندش

خدا بخیر کنه... اومدیم وبلاگ علم و معرفت بزنیم حالا ببین چییی شد!.........

پژمان دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 ب.ظ

بیچاره اون کسی که میخواد با تو ازدواج کنه گنده دماغ وروره جادو

تو هنوز در دست شناسایی هستی هاااا....... ای دختر ی پسر نما

رها سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:47 ب.ظ

سلام.بچه ها این قدر با هم دعوا نکنین.راستی بچه ها اگه خواستین ادرس ایمیل هاتونو بنویسین تا ایمیل بدم.

بعدش هم این قدر بحث ازدواجو نکنین.مطمئن باشین با این اخلاقا کسی باهاتون ازدواج نمی کنه.مخصوصا بعضی ها

ای بابا نمیدونم تو کی هستی که میای با چند تا اسم توی این وبلاگ نظر میدی اخه یکم مختو بکار بنداز از روی تاریخ و ساعت نظرات مشخصه که یه نفری.
اگر شما دشمنی یا آزار دارید بگید که ما هم دیگه نظراتون رو تایید نکنیم یا حداقل بفهمیم. والا به خدا خیلی عقده ای هستید .......

شیدا سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:48 ب.ظ

I LOVE YOU PEJMAN
راستی پژمان همینطوری نوشته میشه؟

پژمان اینو فقط تایید کردم که خوشحال شی..........
حالا بشو...!!!

سارا چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ب.ظ

سلام لیلا.شنیدم اینترنت فائزه قطع شده و سر نمی زنه.دلم خیلی واسش تنگ شده.از طرف من ببوسش و بگو بهترین دخترخاله ی دنیاست !
دلم برایتو هم تنگ شده.(گفتم دلت نشکنه!)

حالا قضیه ی این پژمان و شیدا و رها و زهره چیه؟
فائزه یه چیزایی درباره ی این پژمانه بهم گفته بود.منم اومدم و دیدم که چه قدر این بیچاره بچه ی بیش فعالیه!

بچه ها لطفا همه برای شفای این دختره ی پسر نما دعا کنید.
آمین!!
(شاید عید اومدم سرایان )

الهی امین. این دختر پسر نما هنوز در دست شناساییه...!!!
من حوصله ندارم... اومدی سرایان دختر خالت بهت توضیح خواهد داد....

شیدا جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ب.ظ

به جای اینککه فرت و فرت قالب عوض کنی،یه کم مطالب جدید بزار

به تو چه ... آخه فکرکردی من نمیدونم تو همون پژمانی و پژمان هم همون.................................................


بهتره نگم ... اما بدون میشناسیمت و می خوایم کارت رو به خانم حسنی بگیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.